Centenari Ferrer i Guàrdia
  • Inici
  • La Fundació
    • Principis, valors i objectius
    • Eixos de treball
    • Instruments
    • Patronat
    • Equip tècnic
    • Treball federal
  • Francesc Ferrer i Guàrdia
    • Biografia
    • Llocs de memòria
  • Recerca i assessorament
    • Presentació
    • Estudis i recerques
  • Publicacions
    • MLP Edicions
    • Espai de Llibertat
    • Centre de Documentació
  • Suport a entitats
    • Presentació
    • Programa de Suport
    • Xarxa d'equipaments
  • Activitats
    • Notícies
    • Agenda
    • Espacio de Libertad
  • Contacta

Butlletí Informatiu

Fundació Ferrer i Guàrdia
c/ Avinyó, 44 08002 Barcelona
telf.: +34 93 601 16 44
e-mail: fundacio@ferrerguardia.org
web: www.ferrerguardia.org

ACTIVITATS
  • Cat
  • Esp
  • A+
  • A-


L’IASPP duu a terme el Pla Local de Joventut de Vic 2012-2015

13-12-11 Notícies - Recerca
Correu electrònic Imprimeix PDF

La Junta de Govern de l’Ajuntament de Vic va aprovar el passat 28 de novembre que l’Institut d’Anàlisi Social i Polítiques Públiques de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia serà l’encarregat de dur a terme l’avaluació del PLJ de Vic 2008-2011 i l’elaboració del PLJ pel període 2012-2015. Novament l’experiència en l’elaboració d’aquests plans estratègics i la qualitat de la proposta ens ha permés quedar per davant d’altres entitats i empreses que es van presentar al concurs.

És la primera vegada que l’IASPP elabora una recerca a la capital d’Osona. Esperem que més enllà d’aquesta col·laboració en puguin sorgir d’altres a la mateixa comarca.

  
Tweet

Agenda

MARç
09

09.03.2012 16:00 - 17:00
Seminari: Els Think Tanks a Catalunya Què són? Quins són? Quina funció fan?

titol-foro-espacio-libertad-esp

ESPACIO DE LIBERTAD és un punt de trobada entre persones i entitats que treballen la laïcitat des de diferents països del món. Aquest espai pretén facilitar l'intercanvi d'informació, experiències i propostes, impulsant, d'aquesta manera, la col·laboració per avançar en la defensa de la laïcitat, les llibertats i drets civils i la igualtat de tracte.

www.espaciodelibertad.net